domingo, 3 de abril de 2011

Els divendres al sol...






Seguint els consells de un bon amic, he decidit ficar-me al dia en el meu blog. La primera entrada, la dedicaré a comentar una sortida amb moto que vaig fer el passat divendres, en companyia de uns “desconeguts” dels que mai abans, n’havia tingut noticies, però degut a la màgia d’Internet, i els blogs varis, vaig tindre el gust de conèixer-los en carn i os...
Després de gairebé 400 km, la desconeixença, es va tornar complicitat, i al final de la jornada, tenia dins meu, la sensació de que ens coneixíem de feia molt de temps!
La màgia de les motos, la sort de trobar, encara avui en dia, gent amb la que paga la pena, perdre-hi una bona estona!


2 comentarios:

J. M. P. dijo...

Tot i que no entenc gaire de motos he de reconèixer que la teva moto fa goig de veure!

Molt bé el redisseny de la pàgina, t'ho has currat. Ben revingut a Blogger :)

"J" dijo...

Gràcies!

La meva moto, és de l'any 1995! Una BMW K1100RS en plena forma! Per a ella, els anys no passen!

El blog, millor així...oi?