miércoles, 6 de abril de 2011

La meva antiga moto.




Aquesta “joia”  que veieu, és la meva anterior moto. Una BMW R65LS de l’any 1984...
L’estat en la que vaig adquirir-la, era del tot deplorable! I desprès de un llarg procés de restauració, aquest era el seu estat final. El que les fotos mostren, no hagués estat possible sense la desinteressada i constant ajuda del meu bon amic Jordi Soldevila, àlies “Benet”, que va abocar tot el seu empeny i coneixements per fer que la moto revisqués de nou!
Aquesta màquina, l'he gaudit durant un parell d’anys, el seu funcionament, ha estat sempre impecable! I mai, mai m’ha donat cap tipus de problema...
Els motors boxer de la marca bavaresa, són un exemple de fiabilitat , sempre i quan, se’n tingui una mica de cura en alguns aspectes bàsics, com ara, el reglatge de les vàlvules i la seva carburació.
La nostra relació, ha estat curta però molt intensa, i al final, vaig decidir de canviar-la per la meva K1100RS actual. No seria del tot sincer, si no digués que l’enyoro sovint, ja que les sensacions “pures” que em transmetia aquest model, no les tinc pas en la meva moto actual...això si, fer 500 km, amb la boxer, era lo més proper a una “tortura”, ja que el cós em quedava masegat de dalt a baix! En canvi, ara, fer una tirada de molts km, amb la K, és una delícia, ja que ni me’n assabento de l’esforç...  
Deixo l’enllaç del foro BMWMOTOS  de l’any 2008, que va ser quan va començar la seva transformació.

Salut!!!

No hay comentarios: